پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان:

درخشش نمایندگان گیلان، شایستگی‌ها و پتانسیل بسکتبال گیلان را معرفی می کنند

شهریار کریمی سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان گیلان:

کسب عنوان چهارمی،دعوت از ۵ملی پوش و حضوردر جمع ۴تیم برتر نوجوان کشور ره آورد سفر به اصفهان

 

سرویس ورزشی موج برنا - تیم شایسته نوجوانان پسر استان گیلان با ۳ پیروزی ارزشمند مقابل ۳ قطب مدعی و مستعد بسکتبال کشور فارس ، هرمزگان و گلستان نشان داد حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

شهریار کریمی سرمربی نوجوانان گیلان و مربی تیمهای پایه ملی با بیان اینکه نوجوانان گیلان نمایش خوبی داشتند ، افزود : نوجوانان گیلان در گروهی سخت قرار داشتند ، پس از ۳ پیروزی ارزشمند مقابل بهترینهای بسکتبال ایران ، فارس ، هرمزگان و گلستان در مرحله گروهی که انرژی بچه ها را گرفت و می طلبید پس از پایان این دور با توجه به شرایط سنی استراحتی داشته باشند و در زمانی دیگر تکلیف سید A مشخص شود .

شهریار کریمی به همسان بود شرایط تیمها ، افزود: درست است که شرایط یکسان بوده اما استان تهران ، اصفهان ، فارس و ... در تمام رده های سنی لیگ منظم دارند ، پایگاه قهرمانی و استعداد یابی دارند و برای بچه های ما خصوصا در این سن می طلبد و با توجه به اینکه در استان گیلان که این فراخوان فصلی می باشد ، بیش ازدیگر تیمها با مشکل مواجه شد .

 

 

 

مربی تیم ملی نوجوانان افزود : هیئت بسکتبال تمام تلاش خود را برای حمایت از تیمها انجام می دهد اما تنها نباید از هیئت انتظار داشت ، سرانه سالنهای ورزشی کم است و باید مسئولان فکری به حال این مشکل کنند . استانی مثل اصفهان ، تهران و فارس با وجود صنایع متعدد مجموعه های ورزشی دارند اما در گیلان باشگاهها از فضای موجود استفاده می‌کنند و محدود باشگاهی وجود دارد که سالن اختصاصی داشته باشد.

شهریار کریمی از حمایتهای دکتر رفیعی تقدیر کرد و افزود : دکتر رفیعی از ابتدا ورود همراهی خود را اثبات کردند و همچنان از این موهبت بهره می بریم و این اعزام هم با سرویس دهی مناسب در اعزام ، تغذیه و ‌.. بوده و من به نماینده سپاسگزار ایشان هستم .

شهریار کریمی در پایان گفت : نوجوانان ما هم شرایط همراهی و همدلی خانواده بسکتبال از ریاست تا همه اهالی بسکتبال را درک کردند و با غیرت و‌ همت از جایگاه برترینها نوجوانان کشور یعنی سید A دفاع کردند و من ممنون همراهیشان هستم و با افتخار اعلام می کنم در همین دور از مسابقات ۵ بازیکن به اردو‌ی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان هم با توجه به درخشش نوجوانان پسر گیلان افزود:

تلاش و همدلی بازیکنان مشهود بود ، از شروع تمرینات تا اعزام به مسابقات و نتایج خوب و ارزشمند مقابل مدعیان بسکتبال ، شهرهایی که در رشته های توپ و تور فعال هستند و حرف برای گفتن بسیار دارند و تلاش نوجوانان غیرتمند گیلان ستودنی است .

دکتر رفیعی افزود : نمایندگان بسکتبال  و تیمهای اعزامی با نمایش خوب خود نشان می دهند که بسکتبال در گیلان حیاتی دوباره گرفته و باید حضور گیلانیها را جدی گرفت

وی در پایان گفت : امیدوارم همچنان با حمایت همه اهالی بسکتبال در جای جای گیلان شاهد درخشش هر چه بیشتر نوجوانان گیلان باشیم .

رقابت های بسکتبال نوجوانان پسر قهرمانی کشور از پنج شنبه۲۵ مرداد ماه به طور همزمان در سه استان و در سه رتبه بندی آغاز شد.

در سید A که به میزبانی اصفهان در ۲ گروه برگزار می شود:

گروه الف:تیمهای گلستان،هرمزگان ، تهران، گیلان، فارس

گروه ب: مرکزی، شهرستان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی ، اردبیل

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna